sahabat

Isnin, 28 Februari 2011

hidup yang seperti kita tahu:D





semakin hari semakin kehilangan sahabat tersayang apabila seorang demi seorang pergi meninggalkan medan perjuangan kemengantukan(Pacific).:D,tetapi ditambah dengan kawan-kawan baru yang bermacam-macam perangai kekeskemaan,kegedikan,kecontrolan dan semua jenis "ke-an".ayat yang selalu keluar daripada budak junior yang membuatkan aku sifatkan sebagai soalan bodoh ataupun soalan Bahasa Malaysia darjah 3.contoh "baru kerja ke?" "hari ni shift ape?"<-even tawu aku masuk pukul 6.30 pm.and kadang-kadang bila aku nak balik soalan bodoh tu timbul balik seperti "balik dah ker?"even dah nampak aku galas beg sambil memegang kunci motor disertai helmet.hahahahaha.pada suatu day,aku baru berkenal dengan seorang awek nih.nama dia Rahsia binti Secret.:D,not bad la dia pun kelakar tahap Raja Lawak jugak la.and YOURE HOTTT....oh waiiiitttttttttt,YOU SMOKE(terserempak di tangga)...nevermind--*.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan