sahabat

Rabu, 19 Januari 2011

Profile Picture!

mmm...profile picture?apakah itu?mm,mestila gambar yang kiter tarok dekat wall laman sosial kita macam FB,Friendster,Twiter.,Myspace,Yourspace,and all the space..hahahhaa.apa2 pun,mesti kiter tarok gambar yang terbaik di antara yang terbaik.gambar tengah lompat,gambar dekat some events,dengan family,sorang2,gambar dengan keter,tepi pantai,depan banggunan,or gambar yang kita buat sesuatu yang pelik dan extreme macam main skateboard,main gitar dekat liveshow,atau bergambar dekat Gunung Everest.mesti gempak kan?hahaha.anyway ade orang kata profile picture yang cantik membuatkan friend request kiter bertambah.entah betul entah tidak,ini pernah jugak terjadi dekat member aku.ade satu hari tu dye tarok gambar yang gempak punye gile punyer babi sampaikan bile dia bangun esok pagi,ade 20 friend request dalam sehari,tak pernah terjadi dalam hdup dia.ape lagi,member punyerlah kecoh satu dunia and kampung.profil picture juga penting untuk mmberitahu orang siapakah kita yang sebenar.mmm,hahaha,apa2pun,kalau profil picture dia taruk gambar macam dekat IC or surat beranak(ade ker?),tapi muka hensem macam Gerard Butler dan cun macam Hillary Swank,ramai jugak yang add.haha,dunia2,.ni aku sempat copy paste gmbar2 profile picture friends aku yang terbaik dan diminati aku!layan ek .sekian.minta maaf kepada sesiapa yang marah aku copy paste gambar korang.anyway,gambar korang memang sempoinyer pun!












Tiada ulasan:

Catat Ulasan