sahabat

Sabtu, 9 April 2011

true follower



hye guys,hari ni aku nak slow talk pasal blog.mmm.bagi aku kan,bagi aku la kan,sekarang ni aku tengok keliling aku nih ada la 2-3 orang yang cakap "weiii,jangan lupa follow blog aku" atau "wei,hang dah follow belum?"ok,apa faedahnya if follower ramai tapi takde orang bukak blog kau tuh.bagi aku kan,bagi aku la kan,sape yang follow secara jujur atau dalam kata lain ikhlas adalah orang yang betul-betul support kau and minat kau punyer blog.oke.contoh if follower sampai 30-40 orang,tapi yang bukak just 2 orang??lagi better dari follower 5 orang tapi yang bukak 5 orang and selalu likes and share lagi post kau dekat blog tuh.kepada follower aku,thanks sangat-sangat sebab follow.alhamdulillah dah ada follower,ada jugak orang nak dengar aku membebel.hahahahahaha."tangan di dada mata ke atas".haha.lagi satu contoh,blog awek Khairul Fahmi goalie Malaysia.sekarang blog dia dah ada 13,039 followers dan sudah ada 3,164,446 pageviews(berapa kali orang bukak pages kita).tapi ada tak dia cakap "tolong follow,tolong follow ek.mish u".rasa aku takde la kan.ala,mesti ada 2-3 orang cakap "ala,bolehla,member kan dah femes,awek goalie Malaysia,mesti ramai follow"tapi bila aku bukak blog dia memang best giler babih and aku gelak sampai perut aku mengidam Maggi.so,thats why aku follow blog dia.sebab aku minat.bukan sebab dia awek goalie Malaysia.hahahaha.so,tu jer la nak cakap.so,moral of the story,(baca bawah)




" the true follower is the follower yang minat blog kau, bukan follower yang follow blog kau "






original by kiranpower.no copy paste.


p/s :aku dulu pun macam tu jugak.tapi insyAllah lepas ni tak dah.:P


Tiada ulasan:

Catat Ulasan