sahabat

Selasa, 5 April 2011

weekFuckend!

dah hampir seminggu tak update blog.bla bla bla.ayat ni selalu orang pakai bila LAMA LA SANGAT TAK UPDATE BLOG KAN.haha.anyway,untuk pengetahuan korang minggu ni punyer story macam-macam story.dari kalah betting dengan member gua main game dekat Jusco sampai la ke Usop wilchair!haha. 



hari tu gua lepak dekat Jusco dengan member-member.lepas tu kitorang singgah la dekat tempat game and sempat la main benda alah ni.ego punyer tingggi la time tu,aku pun betting RM10 dengan member aku.las-las kalah 14-7.sial tul.main dengan penuh semangat.siap betulkan tali pinggang seluar yang agak terlondeh time tu.nak menang punyer pasal.habis tu takpela.tapi sehari sebelum tu aku boring-boring,pergila ke Fort Cornwallis dekat Padang Kota nak usha live band buat performance.aku pegi sebab nak tengok band Couple buat show,siap kelentong promoter aku time tu.aku kata dekat dia yang moto aku rantai rosak.apek yang repair kata 7.30pm baru boleh siap.siap buat suara bebal nyer cukup time tu.konon-kononya la.padahal,nak tengok show Couple yang start kul 7.00pm lebih time tu.so,aku masuk kerja pun kul 7.36pm(time dekat punhcard).haha.terukkan aku.tunggu masa jer nak kena buang kerja.ni pun muka dengan selekeh and mata kuyu.haha




dekat sana aku sempat la grabbed 3-4 zines and album.haha.bro tu siap bagi special prices lagi.tapi serius aku puas hati sebab zine yang aku beli semua best-best and album pun boleh tahan song dia.


haaa.ni semua aku punyer.bukan bapak aku yang punyer.and di malam harinya aku jadi DJ yang tak makan gaji duk putarkan lagu yang ntah pape dekat radio aku sendiri.alhamdullilah sambutan pun boleh tahan lah aritu sekali sampai 43 orang pendengar dengar radio aku.haha.ape lagi.membebel tak benti la sampaila pukul 5am aku membebel.hahaha.ada orang cakap time tu suara aku macam Mat Gian tengah layan Surya.haha.sial tul.


so,kepada sesiapa yang belum tahu,radio aku nih beroperasi dari 12.00am-6.00am.nih link dia.http://s2.myradiostream.com/54746.htm
kalau korang boring-boring bolehla layan.hahahaha,siap boleh mintak lagu lagi.hahahaha.so masa pun dah time.aku nak tidur dulu.kita tunggu apa punyer citer pulak minggu depan.anyway,my blog is not your blog.caw!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan